Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

18 yaş ve üzerindeki Açık öğretim Fakültesi hariç lise üzeri öğrenciler Parafree başvurusunda bulunabilir.

Halkbank İnternet Şubesine giriş yaparak “Kredi Kartlarım / Şifre Üretme” seçeneğini kullanabilir, Paraf Mobil’i indirebilir, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’u arayabilir yada size en yakın Halkbank Şubesine uğrayabilirsiniz. Ayrıca, yeni aldığınız Paraf şifreniz, halihazırda kullanmakta olduğunuz Halkbank Banka Kartı/Paraf şifreniz ile eşleştirilebilir. Şifrenizi unutmanız durumunda; yine Halkbank Dialog'dan, Halkbank İnternet Şubesi'nden veya Halkbank Şubeleri’nden yeni şifre tanımlayabilirsiniz.

Parafree kartınız ile yaptığınız alışverişlerinize ait işlemler, kazandığınız ParafPara’lar ile ilgili detaylar ve bilgilendirici mesajlar her ay düzenli olarak posta adresinize gönderilecek hesap özetinizde yer alacaktır. 

Ayrıca hesap özetinizin ilgili adrese ulaşmaması halinde; Halkbank Şubeleri’nden, Halkbank Bank24'lerinde “Kredi Kartı İşlemleri” seçeneğinden, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan ve Halkbank İnternet Şubesi’nden de hesap özeti bilgilerinize ulaşabilirsiniz. Talep etmeniz halinde hesap özetinize; e-mail, faks ya da SMS ile de ulaşabilirsiniz.

Parafree ödemelerinizi; Halkbank Şubeleri’nden, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan, Halkbank İnternet Şubesi’nden, Halkbank Bank24'lerinde “Kredi Kartı İşlemleri” seçeneğinden, online PTT Şubeleri’nden ve de tüm bankalardan EFT yoluyla yapabilirsiniz.

Parafree'nizin kaybolması ya da çalınması halinde; en kısa sürede 0850 222 0 400Halkbank Dialog arayarak ya da herhangi bir Halkbank Şubesi'ne yazılı bir şekilde başvurarak bu durumu bildirmelisiniz. Bankamız tarafından kart ve şifre değişikliği yapılıncaya kadar kayıp ya da çalıntı olarak bildirilen Parafree'niz, bulunsa dahi kartınızı kullanmamanızı ve bulunan Parafree'nizi çeşitli yerlerinden (özellikle kartın üzerinde yer alan chip' ten ve manyetik alanından) delerek herhangi bir Halkbank Şubesi’ ne iade etmeniz gerekmektedir.

Adres ve diğer iletişim bilgilerinizde meydana gelen değişiklikleri; 15 gün içinde herhangi bir Halkbank Şubesi’ ne, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog' a bildirilebilir veya Halkbank İnternet Şubesi' nden güncelleme yapabilirsiniz. GSM numarası güncellemeleri güvenlik nedeniyle sadece Halkbank Şubeleri’ nden yapılmaktadır.

Parafree'nizin hesap kesim tarihini değiştirmek için; 0850 222 0 400 Halkbank Dialog’dan, Paraf Mobil'den ve Halkbank Şubeleri’nden talepte bulunabilirsiniz.

Hesap özetinizin e-posta adresinize düzenli olarak gönderilmesi için; Halkbank Şube'lerinden, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'dan ya da Halkbank İnternet Şubesi'nden Kredi Kartı/Ekstre Başvurusu ekranından talepte bulunabilirsiniz.

Halkbank İnternet Şubesi, Paraf Mobil ya da SMS kanalıyla hesap özeti talimatı vererek hesap özeti borcunuzu takip edebilirsiniz.

Parafree'nize tahsis edilen limit bilgisi, kartınızın yapıştırılarak gönderildiği kart sunum mektubunuzda ve aylık gönderilen hesap özetinizde yer almaktadır. Parafree limitinizi ayrıca, 0850 222 0 400 Halkbank Dialog, Paraf Mobil, Halkbank İnternet Şubesi ve Halkbank Şubeleri'nden öğrenebilirsiniz.

Harcama itirazlarınızı 0850 222 0 400 Halkbank Dialog'a iletebilir veya “Harcama İtiraz Formu”nu doldurularak (212) 340 09 99 no'lu faksa, faks gönderebilirsiniz. Harcama İtiraz Formu ile birlikte; işlem belgesi, fatura, iade slibi veya işyerinden alacağınız "yazılı açıklama" gibi haklılığınızı kanıtlayacak belgelerin birer suretlerini formunuza eklemenizi önemle hatırlatırız.

Kazandığınız ParafPara’larınızı Halkbank üye işyerlerinden yapacağınız alışverişlerinizde nakit yerine kullanabilirsiniz.

Parafree'niz ile Paraf üye işyerlerinde en uygun koşullarla taksitli alışveriş yapabilirsiniz.

Parafree'nizin taksit imkanlarını www.parafree.com.tr  web sitesinin “Program Ortakları” bölümünden, Halkbank üye işyerlerinin vitrinlerinde yer alan panolardan öğrenebilirsiniz.